Soap Bar

$8.00 - $10.00
  • Soap Bar
  • Soap Bar
  • Soap Bar
  • Soap Bar

All natural, handmade cold process soaps scented with pure essential oils or phthalate-free fragrance oils. These palm-free and natural recipes feature a rich lather and a clean feel.

Shop small and give the bubbles that bring hope. 10% of proceeds go to Atlanta Mission to help end homelessness in Atlanta!

••INCLUDED••
1 bar of soap, about 3.5 oz, 2.7"x2.7"x1"

••ENJOY FREE SHIPPING!••

WINTER SOAPS:
On Cloud Pine: Ahh, the classic smell of winter woods. You can close your eyes and imagine the twinkling lights.

But Wait There's Myrrh: Frankincense and myrrh make a golden duo. This soap is earthy, musky, and wise.

Oh Frappe Day: The caffeinated sweetness of caramel coffee, to lather, rinse, and repeat. And repeat. And repeat.

Bubbly New Year: Incredibly effervescent and bright! This soap smells like 2022 is gonna be your year. Cheers!

•••••••••••••••••••••••••••

FALL SOAPS:
In Cider Scoop: apples and cinnamon. Newsflash: you gotta get the in cider scoop.

Gourdgeous Pumpkin: the perfect pumpkin scent, sweet and gourdgeous.

Love At Forest Sight: cedar, amber, musk... It smells like falling in love in the woods as the leaves change.

Spice Spice Baby: spice up Fall with this classic pumpkin spice.

Alpine For You: a sweet pine scent gets you started dreaming about the holidays to come.

•••••••••••••••••••••••••••

CLASSIC SOAPS:

Lav Me Tender: a classic lavender that makes you wanna relax and think happy thoughts.

Resting Nice Face: lightly scented with lavender and frankincense essential oils, this soap boasts a powerhouse duo of activated charcoal and bentonite clay. It'll leave you with a subtle smile, a resting nice face indeed.

Eucalyptus Mint To Be: minty and refreshing, an all-time favorite.

Honey Take N'Oats: sweet and oaty, you wanna take notes on this bestseller.

Cucumbersome Melon: nostalgic and fresh, cucumber melon never disappoints!

Show Me The Honeysuckle: the smell of May in bloom, honeysuckle is a floral, delicate scent.

Smell The Rainbow: fruity candy for your nose? Yep! No calories here.

Cocoa Loco Toffee: a dark cocoa scent with just the right amount of coffee. Ay caramba!

Bergamot King: a sublime lime that's subtle and refreshing.

Unsmellable Coconut: with only 3 ingredients, this minimalist soap is unscented on purpose. Less is more!

••ABOUT••
Wit and Bubbles is a mama-owned small business, handcrafting all natural soap via cold process. Soap is made the old fashioned way, in small batches.

At Wit and Bubbles, it's GOOD CLEAN FUN:

• GOOD: 10% of proceeds go to a shelter for women and children, via Atlanta Mission.

• CLEAN: it's a natural recipe with no palm oil, no phthalates, and no artificial colorants.

• FUN: the puns are poppin', from soap names to cards included. Snickers are welcome. Eye rolls are also accepted.

••TIPS FOR LONG LASTING SOAP••
Keep your bar of soap in a dish with grooves and drainage where it can fully dry between uses. Soggy soap is a big nope.

••CONNECT••
Follow @witandbubbles on Instagram for exclusive updates and shenanigans.